• وبلاگ : نوشت گاه ميم سين
  • يادداشت : معلم بايد شعور داشته باشد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حاج اميني 
    من امروز صبح (شنبه14دي92)اين مطلب راخواندم. دفعه اولي است که وبلاگ شماراميبينم.برايم جالب بود که همين چندساعت پيش کتابي ديدم به نام «بيشعوري،راهنماي عملي شناخت ودرمان خطرناکترين بيماري تاريخ بشريت». من قسمتهاييش روخوندم. خودم خنديدم به پسرم هم نشونش دادم. بنظرم دست کم به يک نگاه اجمالي مي ارزد.
    http://www.iranmaktoob.com/wp-content/uploads/assholism.pdf
    درحکمتهاي عيسي عليه السلام سخني بدين مضمون آمده است که با اعجاز خداوندي توانستم هر مرضي را شفا دهم جز مرض حماقت را.
    خداماوهمه راازاين مرض پاک کندودوربدارد.
    پاسخ

    تشکر بخاطر کتاب و ممنون که به وبلاگم سر زدين.
    + شعور 
    پست هاي خوبي مي نوشتيد.معلم هاي بي شعور....توجيه ظلم و ستم و.....همتون يک تفکر داريد.سياه بيني و سوظن.حالا که ديگه نمي نويس؟با خودتون درگيري دراريد؟اين يک بيماري توي مذهبي هاست يا شايد ....حقوقت عقب افتاده؟اجاره نشيني؟اول ميشيد قاضي بعد شايد بفهميد زود حرف زديد؟کسي که به معلم هاي جامعه توهين کنه خيلي آدم بي شعوريه.
    پاسخ

    ممنون از اظهار لطفتون!قطعا اين پست فقط ناظر به يک معلّم خاصّ هست و هيچ توهيني به هيچ معلّم ديگري يا به قول شما «معلم هاي جامعه» نداره. وگرنه خود بنده و همين فرزندم معلم هايي داشته و داريم که حاضرم روزي صد بار دست و پايشان را ببوسم.پست را دوباره بخوانيد! معلمي که بعد از سي سال تدريس، هنوز نفهميده که نبايد مشکل خصوصي يک کودک را در جمع ساير دانش آموزان بگويد، آن هم در زماني که حتي خودش اطلاع ندارد که اين مسأله به مدرسه منتقل شده است، به اين معلم بايد چه لقبي داد؟ آيا شايسته مدال افتخار است؟! يا در شعور و فهم ش بايد شک کرد؟اما درباره تهمتهايي که به بنده زديد، بنده هرگز دنبال سياه نمايي نبوده ام و جز بيان واقعيت، آن هم واقعيتي که جامعه را و خودم را در ضمن جامعه به کمال برساند، به چيزي فکر نکرده ام. از جمله پستهاي همين وبلاگ، قدرداني از معلّمي است که حاصل تمام عمر علمي و حتي دين خودم را مديون تلاش هاي او بوده ام. (به ياد استاد قرآن، مرحوم محمد مهدي رجايي)يادم نمي آيد جايي از ظلم و ستم دفاع کرده باشم يا آنرا توجيه کرده باشم. اگر بوده، بگوييد تا بدانم و اصلاح کنم و عذرخواهي نمايم. نميدانم منظورتان از «همتون» کيست؟ اگر منظور مذهبي هاست، که لابد آمار اشتباه به شما داده اند! اگر گروه ديگري است، بنده خبر ندارم و به احتمال زياد جزو اين گروه نيستم. باز هم خوشحال مي شوم بگوييد منظورتان چه گروهي است؟اين که فعلا نمي نويسم به دليل مشغله تحصيلي و کاري است که وقت اندکي براي مراجعه به فضاي وبلاگي برايم گذاشته است. حقوقم عقب نيفتاده، دو سالي است که اجاره نشين هم نيستم. کسي هم بخاطر اين وبلاگ و فعاليت هاي اينترنتي به بنده تا حالا پولي نداده است، اگر بوده بفرماييد تا مطلع شوم و از نهاد مربوطي که مي فرماييد مطالبه کنم. مشکل بيماري را هم خبر ندارم و حد اقل مي دانم بنده چنين بيماري اي ندارم. شما را نمي دانم! همچنين ديگران را!و اين که، دوباره تکرار مي کنم، بنده به «معلم هاي جامعه» توهين نکردم و فقط يک معلّم خاص را با دليل توبيخ کردم و شدّت ناراحتي و عصبانيت خودم را از اين اقدام غلطش بيان کردم. آيا اين حقّ را ندارم؟
    + 123 
    معلم بايد حقوق داشته باشد...عزيزم
    پاسخ

    معلم چون معلم است بايد شعور داشته باشد، چه حقوق داشته باشد (مثل معلم مدرسه‌ي فرزند ما که خوب به آنها مي رسند) و چه حقوق نداشته باشد. (مثل همسايه ما که معلم است و در يک مدرسه مستضعف فقير تدريس دارد و اتفاقا خيلي هم فهميده است.)
    + صاحبه 
    متاسفم از اين بابت! در دوران مدرسه ي خودمم تجربيات اينچنيني داشتم. اميدوارم هر چه زودتر مشکل بر طرف بشه اما به نظرم حتي اگه لازم باشه معلم يا مدرسه شو عوض کنين اين کارو انجام بدين چون اگه بخواين با معلمش درگير بشين، به بچه فشار مياره. اون آقا اگه فهم داشت، جلوي بچه ها چنين چيزي نمي گفت! پس تذکر شما هم فايده اي نداره

    پنجم آذر سالروز تشکيل بسيج به فرمان امام خميني (ره) را گرامي ميداريم

    + مادرانه 
    ئه! مگه شما بچه هم دارين؟
    پاسخ

    معلومه بعضي پستهاي وبلاگمو قبلا نخوندين. بله. داريم :)

    سلام
    ((تو پرستاري را به وسعت تمام درد هاي بشريت معنا کردي))
    با خاطرات پرستاري منتظر حظور شما هستيم
    پاسخ

    سلام. تشکر. خدمت مي‌رسيم